Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran feltett kérdések

Hogyan rendelhetek?

Rendelését többféle képen is leadhatja:

  • Okostelefonon
  • Tableten
  • Otthoni, vagy munkahelyi számítógépen 

vagy:

  • Telefonon: 30/394-2220 (hétköznap 10-16.00 között)
  • E-mail-ben: info@abcvitamin.hu
  • SMS-ben: 30/394-2220

 

Webáruház rendelés:

Webshopunk papír alapú számlázásról elektronikus számlázásra váltott.
Az e-számlát nem kell kinyomtatni és postázni sem. Az e-számlát sem a küldőnek, sem a vevőnek nem kell kinyomtatnia, elég azt a számítógépen tárolni.
Ha másként nem rendelkeznek, akkor a bizonylatot 5 évig meg kell őrizni.
Az elektronikus számlázás miatt, a rendelés folyamán, mindenképpen szükség van egy valós emailcím megadására, mind telefonos, mind webes rendelés esetén!

5.1. A Honlap tartalmának megtekintéséhez, valamint a Holnapon történő

megrendeléshez, regisztráció nem kötelező, így a Felhasználó regisztráció nélkül is,

bármikor megrendelést adhat le a Honlapon eladásra meghirdetett termékekre.

5.2. Felhasználó a megvásárolni kívánt termék, termékek darabszámát beállítja.

5.3. Felhasználó kosárba helyezi a kiválasztott termékeket. Felhasználó bármikor

megtekintheti a kosár tartalmát a „kosár” ikonra kattintva.

5.4. Amennyiben Felhasználó további terméket szeretne kosárba helyezni, kiválasztja a

„tovább válogatok” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a

megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés” gombra kattintva törölheti a

kosár tartalmát.

5.5. A rendelést a „tovább a pénztárhoz” gombra kattintva folytathatja

5.6. Felhasználó megadja elérhetőségeit (név, e-mail cím, telefonszám),majd,,tovább a

szállítási módokhoz” gombra kattintva folytathatja a rendelést

5.7. Szállítás

Felhasználó kiválasztja a szállítási módot, majd kitölti a szállításhoz szükséges

adatokat.

A Szolgáltató az alábbi átvételi kiszállítási lehetőségeket biztosítja felhasználó

számára:

  • Express One, vagy a GLS futárszolgálattal A honlapon leadott rendelések kiszállítása a Express One vagy GLS futárszolgálattal történik az online rendelés során a Felhasználó által megadott címre. A futárszolgálat hétfőtől-péntekig, 08:00-17:00 óra között kézbesíti a megrendeléseket. Amennyiben Felhasználó ebben időszakban nem tartózkodik a megadott címen, szállítási címként
  •  GLS Csomagpont (GLS futárszolgálattal együttműködve) Amennyiben Ön a GLS Pontot választja rendeléskor,akkor csomagját az Ön által a rendelés folyamatában kiválasztott átadási pontot veheti át rendelést követő 2-3 munkanapon belül. A csomagot az átvételi ponton 5 napig őrzi a csomagpontot üzemeltető vállalkozás. A rendeléskor kiválasztáskor, kérjük kattintson minden esetben a GLS Pont információs fülére, hogy megismerhesse az átvételi pont nyitva tartását és a fizetési lehetőségeit. Az esetek túlnyomó részében itt nem csak készpénzzel, de bankkártyával is fizethet.

FONTOS! Sajnos a futárcégek nem vállalják, hogy kötelező jelleggel telefonon értesítik

az ügyfeleket kézbesítés előtt, ezért ha a megrendelő kéri is a a webshoptól ezt, mi

nem tudjuk garantálni. Természetesen feltüntetjük a futárcég rendelő lapján és az

esetek nagy százalékában eleget tesznek a kérésnek.

Személyes átvétel:

Minden esetben előzetes rendelés szükséges a webshopon keresztül!
Minden nap 10-ig leadott rendeléseket tudjuk aznap teljesíteni!
A visszaigazoló emailt követően, emailben értesítjük,ha csomagja átvehető!
Rendelés átvétele: Hétfőtől- Péntekig 13-16 óra között lehetséges!

Szolgáltató állandó személyes átvételt biztosító helye :
1096 Budapest Soroksári út 28. (Hétfőtől-Péntekig 13-16 óráig)


A fizetés,rendelés leadásakor, Barionon keresztül, vagy készpénzben, a személyes átvételi ponton történik.
A személyes átadási ponton, bankkártyás fizetésre nincs lehetőség,mert csak átadási pont vagyunk, nem bolt. Az áru átvételekor történő fizetés választása esetén a Felhasználó a Szolgáltató üzlethelyiségében fizeti meg a termék vételárát készpénzben a Szolgáltató vagy megbízottja részére.

Készpénzes fizetésre csak magyar forintban (HUF) van lehetőség. A termék átvételére a Felhasználó a fizetést követően jogosult.

Vásárlóink személyes átvételi pontra kért rendelés esetén elfogadják és tudomásul veszik, hogy a rendelt termékek külön a gyártói csomagolás nélkül kerülnek átadásra (mint egy drogériában, vagy egy patikába) .
Vásárlóink elfogadják és hozzájárulnak, hogy átvételi pontjainkon szerződött partnereink, és alkalmazottjaik, a csomagok kezeléséhez szükséges adatokat megismerik, és a csomagok átadásának érdekében használhatják, adatkezelési joggal rendelkeznek.
 
Tájékoztatjuk kedves vásárlóinkat, hogy az átvételi pontokra kért rendelések nem kapnak külön (gyártói csomagoláson túl) egyéb fedő vagy takaró csomagolást. Kizárólag a gyártó által biztosított gyári csomagolással kerülnek átvevőhelyeinkre.
Átvételi pontjainkon szerződött partnereink kézbesítik a megrendeléseket, így adatkezelésre jogosultak. Csak a munkájuk elvégzéséhez, vevőink kiszolgálásához szükséges adatokat adjuk át részükre. A rendelés leadásával egyidőben ezt vásárlóink elfogadják.

A személyes átvétel mindig csomagolás mentesen, a környezet védelme érdekében történik, ha Ön ennek ellenére is kéri a csomagolást, 150 forintért megteheti!

A számlázás személyes átvétel esetén is elektronikusan történik.

Szállítási költségek

Szállítási díjak az ország területén az alábbi árakon:

Súlyhatár

Bruttó fuvardíj

Express One csomagküldő szolgálat 2kg-ig. 950 Ft

GLS csomagküldő szolgálat 2kg-ig. 1200 Ft

GLS csomagpont 2kg-ig. 1150 Ft

2 kilogramm feletti vásárlás esetén ügyfélszolgálatunk kapcsolatba lép a vásárlóval és

egyedi kalkulációt végez figyelembe véve a csomagszállító cég mindenkori, aktuális

díjszabását.

 

Mit tegyek ,ha nem sikerült a Barionos fizetésem?
Vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.
Előzetes egyeztetés nélkül, kérjük ne indítson banki átutalást! 

 

Mi történik a rendelés leadása után? 

Megrendeléséről egy visszaigazolást küldünk az e-mail címére. Ha mindent rendben talált, nincs más teendője. Következő értesítésünk alakalmával tájékoztatjuk, hogy mikor, és hogyan vehető át a csomagja.     

 
Hogyan kapom meg a csomagot és mennyibe kerül?

Kérheti a házhoz szállítást, melynek költsége:
GLS futárszolgálat 1200 Ft (bruttó) Magyarország teljes területén. 

GLS Csomagpont 1150 Ft Magyarország teljes területén. 

Express One futárszolgálat  950 Ft Magyarország teljes területén. 

20.000 Ft felett a kiszállítás ingyenes!!! Express One futárszolgálattal. 

A futárcégek 175 Ft. pénzkezelési díjat számolnak fel vásárlásonként, így javasoljuk használja ki az előre utalási lehetőséget, mely értelmében a 175 Ft. nem kerül felszámolásra.

Ha Ön ingyen szállítási kedvezményre jogosult, és a csomagot nem veszi át bármilyen akadályoztatás miatt is, a második szállításra már nem tudjuk biztosítani a szállítási költség mentességet, tehát a második szállításért már normál módon kell fizetni.  Ez alól kivétel, hogy ha a szállító cég hibát követ el. Amennyiben a szállító cég alkalmazottja hibájából nincs kézbesítve a csomag, akkor Ön egy email írásával kezdeményezheti a fuvardíj visszatérítését: info@abcvitamin.hu Kérjük levelében írja meg miért hiúsult meg a csomag átvétele és jelölje meg a rendelésszámát. Kollégáink elküldik kivizsgálásra az esetet ahol a futár GPS nyomkövetésével és híváslistájával egyértelműen kideríthető az eset. 

FONTOS! A futárcégek nem vállalják sehol olyat, hogy felhívják az ügyfelet. Ezért mi sem tudjuk garantálni, ha beírja a megjegyzésbe rendeléskor kérését miszerint a futár hívását kéri. Értelem szerűen a futár érdeke is, hogy kézbesítse a csomagot az esetek 99% kézbesítik is.

 

Hol kaphatok információt a csomagom felől?

A rendelés feladásának napján, kérjük hívja ügyfélszolgálatunkat a +36/30 394 2220 vagy írjon a E-mail: info@abcvitamin.hu

Rendekésének feladásának másnapján kéjük hívja :

A futárszolgálatok elérhetőségei

GLS Futárszolgálat Kft. 

Házhoz szállítás: +36-29-88-6670 
GLS csomagpont: +36-29-88-6670 / 5-ös mellék
E-mail: info@gls-hungary.com | glscsomagpont@gls-hungary.com

Express One Hungary Kft. 
Házhoz szállítás: +36-1-8-777-404
E-mail: ertesites@expressone.hu 

Hogyan fizethetek?

Fizetés bankkártyával (Barion):

Barion:
Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

GLS - Bankkártyás fizetés, vagy kp. (mindkét esetben a futárnál)

ExpressOne futárszolgálat munkatársainál KP. átvételkor

Előreutalás - ez esetben a vételár beérkezését követően adjuk fel a csomagot, kérem vegye figyelembe, hogy ilyenkor egy nappal csúszhat a kézbesítés. Minden nap 10- ig beérkezett utalások még aznap feladásra kerülnek. 

Fizetés készpénzben, a személyes átvételi ponton történő átvételekor. Az áru átvételekor történő fizetés választása esetén a Felhasználó a Szolgáltató üzlethelyiségében fizeti meg a termék vételárát készpénzben a Szolgáltató vagy megbízottja részére.

 

 

Minden termék kapható amit a webshopban látok?

Igen, minden termék kapható ahol azt látja, hogy raktáron. Ahol azt látja, hogy előrendelhető ott kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálattal és érdeklődjön, hogy mennyi időn belül tudjuk beszerezni a kívánt terméket. A hamarosan kapható megjegyzések azt jelentik, hogy 1-2 héten belül újra kapható lesz. Ha bármilyen kérdése van ezzel kapcsolatban hívjon minket a +36/30 394 2220-as számon.