Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Gyakran feltett kérdések

Hogyan rendelhetek?

Rendelését többféle képen is leadhatja:

  • Okostelefonon
  • Tableten
  • Otthoni, vagy munkahelyi számítógépen 

vagy:

  • Telefonon: +36 30 904 6126 (hétköznap 10-16.00 között)
  • E-mail-ben: info@abcvitamin.hu
  • SMS-ben: +36 20 904 6126

 

Webáruház rendelés:

Minden terméknél megtalálja a "kosárba rakom" gombot. Mely az Ön virtuális bevásárló kosara lesz, amit jobb oldalt láthat. Ha befejezte a termékek válogatását és berakott minden olyan terméket a kosárba amit megszeretne vásárolni, kattintson a kosár doboz alján lévő "Megtekintés és fizetés" gombra. Azután kövesse végig pár egyszerű lépésben az adatok megadását. Kosár dobozt jobb oldalt találja a hirlevélfeliratkozás alatt. 

 

Mi történik a rendelés leadása után? 

Megrendeléséről egy visszaigazolást küldünk az e-mail címére. Ha mindent rendben talált, nincs más teendője. Következő értesítésünk alakalmával tájékoztatjuk, hogy mikor, és hogyan vehető át a csomagja.     

 
Hogyan kapom meg a csomagot és mennyibe kerül?

A megnövekedett koronavírusos megbetegedésekre való tekintettel a személyes átvételt átmenetileg szüneteltetjük.

Átveheti  Budapesten a Bike Center kerékpár üzletben: Cím: Bp. 1113 Budapest Villányi út 54.    200 Ft (bruttó) utánvét költség.

Vásárlóink személyes átvételi pontra kért rendelés esetén elfogadják és tudomásul veszik, hogy a rendelt termékek külön a gyártói csomagolás nélkül kerülnek átadásra (mint egy drogériában vagy egy patikába) .
Vásárlóink elfogadják és hozzájárulnak, hogy átvételi pontjainkon szerződött partnereink és alkalmazottjaik a csomagok kezeléséhez szükséges adatokat megismerik és a csomagok átadásának érdekében használhatják adatkezelési joggal rendelkeznek.
 
Tájékoztatjuk kedves vásárlóinkat, hogy az átvételi pontokra kért rendelések nem kapnak külön (gyártói csomagoláson túl) egyéb fedő vagy takaró csomagolást. Kizárólag a gyártó által biztosított gyári csomagolással kerülnek átvevőhelyeinkre, ezt a rendelés leadásával egyidőben elfogadják és tudomásul veszik.
Átvételi pontjainkon szerződött partnereink kézbesítik a megrendeléseket, így adatkezelésre jogosultak. Csak a munkájuk elvégzéséhez, vevőink kiszolgálásához szükséges adatokat adjuk át részükre. A rendelés leadásával egyidőben ezt vásárlóink elfogadják.

Kérheti a házhoz szállítást, melynek költsége:
GLS futárszolgálat 1.100 Ft (bruttó) Magyarország teljes területén. 

GLS Csomagpont 999 Ft Magyarország teljes területén. 

Express One futárszolgálat  999 Ft Magyarország teljes területén. 

20.000 Ft felett a kiszállítás ingyenes!!! Express One futárszolgálattal. 

A futárcégek 250 Ft. pénzkezelési díjat számolnak fel vásárlásonként, így javasoljuk használja ki az előre utalási lehetőséget, mely értelmében a 250 Ft. nem kerül felszámolásra.

Ha Ön ingyen szállítási kedvezményre jogosult, és a csomagot nem veszi át bármilyen akadályoztatás miatt is, a második szállításra már nem tudjuk biztosítani a szállítási költség mentességet, tehát a második szállításért már normál módon kell fizetni.  Ez alól kivétel, hogy ha a szállító cég hibát követ el. Amennyiben a szállító cég alkalmazottja hibájából nincs kézbesítve a csomag, akkor Ön egy email írásával kezdeményezheti a fuvardíj visszatérítését: info@abcvitamin.hu Kérjük levelében írja meg miért hiúsult meg a csomag átvétele és jelölje meg a rendelésszámát. Kollégáink elküldik kivizsgálásra az esetet ahol a futár GPS nyomkövetésével és híváslistájával egyértelműen kideríthető az eset. 

FONTOS! A futárcégek nem vállalják sehol olyat, hogy felhívják az ügyfelet. Ezért mi sem tudjuk garantálni, ha beírja a megjegyzésbe rendeléskor kérését miszerint a futár hívását kéri. Értelem szerűen a futár érdeke is, hogy kézbesítse a csomagot az esetek 99% kézbesítik is.

 

Hol kaphatok információt a csomagom felől?

A rendelés feladásának napján, kérjük hívja ügyfélszolgálatunkat a +3630/904-6126 vagy írjon a E-mail: info@abcvitamin.hu

Rendekésének feladásának másnapján kéjük hívja a GLS futárszolgálatot vagy írjon nekik: info@gls-hungary.com.hu  vagy +36 29-886 -694


Hogyan fizethetek?

GLS - Bankkártyás fizetés, vagy kp. (mindkét esetben a futárnál )

Előreutalás - ez esetben a vételár beérkezését követően adjuk fel a csomagot, kérem vegye figyelembe, hogy ilyenkor egy nappal csúszhat a kézbesítés. Minden nap 9.30 ig beérkezett utalások még aznap feladásra kerülnek. OTP Bank Nyrt. 11711003 - 21463505

 

Hogyan vehetem igénybe a garanciát?

A minőségi márkák legnagyobb előnyei a megbízhatóság és a garantált hatás.
Ezért 100% megbízhatósági garanciát vállalunk minden termékünkre. Ha még sincs megelégedve valamelyik termékkel csak küldje el a Kerékpár üzletbe, és mi 15 napon belül visszautaljuk Önnek a teljes vételárat. Garanciát a számlával együtt tudja igénybe venni, számlaszám megjelöléssel. Ha gyári garanciát kér valamelyik termékre, kérjük vegye fel a gyártó hivatalos garanciális javításokért felelős partnerével a kapcsolatot. 

 

Minden termék kapható amit a webshopban látok?

Igen, minden termék kapható ahol azt látja, hogy raktáron. Ahol azt látja, hogy előrendelhető ott kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálattal és érdeklődjön, hogy mennyi időn belül tudjuk beszerezni a kívánt terméket. A hamarosan kapható megjegyzések azt jelentik, hogy 1-2 héten belül újra kapható lesz. Ha bármilyen kérdése van ezzel kapcsolatban hívjon minket a +3630/904-6126-as számon.