Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Szállítás és fizetés

Szállítás Magyarországon

Kiszállítás díjszabása az egész ország területére:

1-19.999 Ft között a szállítási díj: 1100 Ft ha kiszállítást GLS futárcég végzi.

1-19.999 Ft között a szállítási díj: 999 Ft ha a kiszállítást Express One futárcég végzi.

20.000 Ft felett ingyenes a szállítás. A kiszállítást az Express One futárcég végzi. 

1-19.999 Ft között a szállítási díj GLS Csomag Pont esetén: 999 Ft 

Az árak banki előreutalással értendőek, ha Ön a futárnál szeretne Kp. fizetni, akkor a pénzkezelési-utánvét (Sprinter - GLS) vagy bakkártya díját (GLS) a futárcégek 250 Ft. összeg kifizetésében határozta meg.

A szállítási határidők a futárcégekkel kötött szerződés alapján az Ő általuk vállalt szállítási idők alapján lettek beállítva. Természetesen előfordulhatnak késések, hibák ezen esetekért felelősséget vállalni nem tudunk de az esetek 99,9% problémamentesen lezajlanak a csomagkiküldések. 

Ha Ön ingyen szállítási kedvezményre jogosult, és a csomagot nem veszi át bármilyen akadályoztatás miatt is a második szállításra már nem tudjuk biztosítani a szállítási költség mentességet, tehát a második szállításért már normál módon kell fizetni. Ez alól kivétel, hogy ha a szállító cég hibát követ el. Amennyiben a szállító cég alkalmazottja hibájából nincs kézbesítve a csomag, akkor Ön egy email írásával kezdeményezheti a fuvardíj visszatérítését: info@abcvitamin.hu Kérjük levelében írja meg miért hiúsult meg a csomag átvétele és jelölje meg a rendelésszámát.

Amennyiben Ön rendel egy ingyenes szállítási módot élvező terméket és a kosárba tesz még más nem ingyenes szállítással választható terméket, úgy az összes termékre érvényessé válik az ingyenes szállítás. 

Szállítási idő 1-3 munkanap - Szállítás menete: Minden munkanap

Minden munkanap 9.30. ig leadott rendelés (raktáron lévő termékek esetén és ha nem előreutalást választ) még aznap feladásra kerülnek. A következő munkanap a futárcég kézbesíti a küldeményt az esetek 95%ban. Amennyiben akadályoztatást követően nem tudja kézbesíteni a csomagot, úgy az ezt követő munkanapon ismét megpróbálják a kézbesítést. Ezután a csomag, ha nem lett átadva, akkor a futárcég visszaküldi a feladónak. 

Személyes átvétel Budapesten

Személyes átvétel átadási pontunkon: 0 Ft. 1113 Bp. Villányi út 54. előzetes egyeztetést követően. Nyitva H-P 11-19 ig. Csak készpénzes fizetésre van lehetőség. 

Személyes átvétel átadási pontunkon: 0 Ft. 1095 Bp. Mester u. 15. előzetes egyeztetést követően. Nyitva H-P 8-15 ig. Szo 8-15 ig. Csak készpénzes fizetésre van lehetőség.
Kérjük vegye figyelembe, hogy SORBAN ÁLLÁSRA kell számítani, egyszerre csak egy vásárló lehet az üzletben!!!

Személyes átvétel átadási pontunkon: 0 Ft. 1095 Bp. Soroksári út 16.(Tinódi utca 2-vel szemben,át a kis parkon) előzetes egyeztetést követően. Nyitva H-P 8.30-16 ig. Csak készpénzes fizetésre van lehetőség. (szünetel)

 

Futárszolgálat

A csomagok GLS futárszolgálat kézbesíti 95%-ban, függően attól, hogy Ön melyik módozatot választja rendeléskor.
 
Amennyiben Ön banki átutalással fizeti a rendelését, a csomag kiküldése csak a pénz beérkezését követően tud feladásra kerülni. A banki lekönyvelt tételeket minden munkanap 9.30 kor szinkronizáljuk rendszerünkkel.

Utalási adatok: OTP Bank Nyrt. InWinE Kft. 11711003 - 21463505

Minden munkanap 9.30-ig leadott rendelések (raktáron lévő termékek és nem banki előreutalás esetén) még aznap feladásra kerülnek az esetek 95%-ban, így várhatóan másnap a futárszolgálat kézbesíteni tudja a csomagot.

Magyarországon kívülre nem tudunk szállítani.

Külföldi telefonszámot NE adjon meg, mert a futárszolgálat nem tudja hívni, így az ilyen rendeléseket nem tudjuk teljesíteni. Mindig magyar telefonszámot adjon meg rendeléskor.

Áraink természetesen, tartalmazzák a csomagolási és a csomagolóanyag költségét is.

Kérjük Önt, hogy a csomagátvétel után azonnal ellenőrizze és győződjön meg arról a számla alapján, hogy a rendelésének megfelelő terméket, termékeket kapta meg. Az esetlegesen felmerülő hiányosság esetén jelezze az ügyfélszolgálatunk felé, a +36/30-904-6126 telefonszámon.(hétköznap 10-16.00 között)

Ügyfélszolgálatunk elérhetősége:
Hétköznap: 10 - 16.00 óráig
Tel: +3630/904-6126

Amennyiben megsérült a csomagolás illetve a küldemény, úgy  haladéktalanul kárjegyzőkönyvet szükségeltetik felvenni! A külsőleg fel nem ismerhető károkat a csomag kibontása után, de a kiszállítást követő hét napon belül írásban jelezze futárszolgálatnak a tőlük kapott visszaigazoló e-mail címre!

A honlapon feltüntetett szöveges tartalom, illetve a fotók esetében a tévedés jogát fenntartjuk!

 

A megkötött szerződéstől való elállás

A felhasználónak joga van a megrendelt áru átvételétől számítva, tizennégy munkanapon belül, indoklás nélkül elállni a szerződéstől. Ha a felhasználó így dönt, a következő feltételeket kell betartania:

  • az átvett csomagot vissza kell küldenie a számlán feltüntetett címre
  • a visszaküldött csomagolásnak és árunak sértetlennek és bontatlannak kell lennie, valamint szükséges az eredeti számlát is mellékelni. A küldeményt ajánlatos bebiztosítani
  • a szerződéstől, megrendeléstől való elállás abban az esetben érvényes, ha az áru az átvétel napjától hét munkanapon belül visszaküldi a feladónak
  • a visszaküldött áru átvétele után az eladó köteles 15 napon belül a szerződéstől való elállástól a vevőnek visszaküldeni a pénzt postai utalványon, vagy banki átutalással az ügyfél által megadott bankszámlájára, vagy közös megegyezés alapján az adott összeg levásárolható.

Abban az esetben, ha a fent említett feltételek nem teljesülnek és azok nincsenek betartva nem fogadhatjuk el a rendeléstől való elállást! Ebben az esetben az áru vissza lesz küldve a vásárlónak!

 

Reklamáció

A vásárlót az egy éves szavatossági idő illeti meg a megvásárolt tartós fogyasztási cikkekre. A garancia nem vonatkozik az áru természetes elhasználódására, vagy annak szakszerűtlen használatára.

Reklamáció esetén az eladó köteles haladéktalanul, bonyolultabb esetekben 3 munkanapon belül érdemi választ adni a panaszra, amely határidő nem azonos a hiba szakértői véleményezésének idejével. A panaszkezelés nem tarthat 30 napnál hosszabb ideig, ha viszont letelik ez az idő és nem történt előrelépés, akkor a fogyasztót ugyanazok a jogok illetik meg, mint javíthatatlan hiba esetén.

Ameddig a reklamált hiba eltávolítható a vevőnek joga van a díjmentes javításra. Abban az esetben , ha a hiba nem elhárítható, a vásárló igényelheti a cserét vagy elállhat a szerződéstől és visszaigényelheti a kifizetett összeget.

A vevő köteles az adott hibát az eladónak írásban reklamálni postán vagy e-mailben.

A reklamációnál szükséges az eredeti számlát visszaküldeni, megadni a megrendelés számát, feltüntetni a termék pontos megnevezését és a hibát pontos leírással meghatározni.

Az áru cseréje, vagy árának visszafizetése kizárólag számlával, eredeti csomagolásban, minden dokumentum bemutatásával lehetséges!